اس ام اس تولد مادر خانم ، پیام تبریک تولد مادر + مادرزن جان روزت مبارک

اس ام اس تولد مادر خانم

اس ام اس تولد مادر خانم ، پیام تبریک تولد مادر + مادرزن جان روزت مبارک
اس ام اس تولد مادر خانم ، پیام تبریک تولد مادر + مادرزن جان روزت مبارک همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

اس ام اس تولد مادر زن

در شب زیبای میلادت
تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم
چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد برای مادر زن

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد مادر زن

امروز سالروز گزینش زمین
اختیار و انتخاب
و نفی بهشت بی دردی
از جانب شماست.
این انتخاب بر شما فرخنده باد . . .
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد برای مادر زن

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد مادر زن به داماد

روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی که باتپش های تند تند قلبت
شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد به مادر زن

تمام دقایق مانده از عمرم
به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو . . .
لمس بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد ب مادر زن

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد مادر زن

سوسوی ستارگان آسمان
در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را
برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

اس ام اس تبریک تولد برای مادر زن

آرزو می کردم که درجشن میلادت
تک ستاره آسمان چشمانت باشم
تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم
و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد مادر زن

“بهترین دوست من”
شیرین تر از کیک است
و پر حرارت تر از یک شمع و
امروز روز تولدش است
تولدت مبارک دوست خوبم!
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تولد برای مادر زن

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
خیلی دوستت دارم

اس ام اس تبریک تولد مادر زن به داماد

تولدتان را صمیمانه تبریک گفته
و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .
مایه خوشبختی و سعادت
برای من است که یکسال در کنار شما بوده ام
برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت انسانی ،
باشکوهترین پدیده هستی است
این باشکوه ترین، بر شما مبارک باد . . .
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد به مادر زن

هزاران بار خدا را شکر
که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر
شکفتن گلی چون تو باشد . . .
سال روز شکفتن ات مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک تولد ب مادر زن

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول
موفقیت و بردباری باشد

اس ام اس تبریک تولد مادر زن

گل زیبای زندگیم ،
اگر برای دنیا یکی باشی
برای من تمام دنیائی ،
تولدت مبارک

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب جن و آیت الکرسی خواندن ، قرآن خواندن و سوره ناس در قبرستان

تعبیر خواب مار سیاه | 50 تعبیر دیدن مار سیاه در خواب

تعبیر خواب نذری گرفتن ماهی ؛ معنی نذری گرفتن ماهی در خواب ما چیست