متن دلتنگی زنانه ، متن دلتنگی برای همسر + متن دلتنگی و تنهایی غمگین و زیبا

متن دلتنگی زنانه

متن دلتنگی زنانه ، متن دلتنگی برای همسر + متن دلتنگی و تنهایی غمگین و زیبا
متن دلتنگی زنانه ، متن دلتنگی برای همسر + متن دلتنگی و تنهایی غمگین و زیبا همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن دلتنگی زنانه

دلم برایت
تنگ‌ شده است
قدِ یکی از
سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …
⇔⇔⇔⇔

متن دلتنگی های زنانه

دلتنگــــــــــی
خیابــــــــــان شلوغی است
که تو در میانه اش ایســــــــــتاده باشی،
ببینی می آیــــــــــند
ببینی میرونــــــــــد
و تو همچنان ایستــــــــــاده باشی…

متن های دلتنگی دخترانه

از زمزمه دلتنگیم ،
از همهمه بیزاریم
نه طاقت خاموشی ،
نه تاب سخن داریم
آوار ِ پریشانی ست ،
رو سوی چه بگریزم ؟
هنگامه ی حیرانی ست ،
خود را به که بسپاریم ؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دلتنگی زنانه

دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است
سزاواری من در زندگی ، شایستگی‌ ام در بودن!
اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم
و در آن پیکر نه من دلتنگ می‌شدم نه او می‌گریخت
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دلتنگی های زنانه

نه توان خواستن دارم
نه
توان
فراموش کردن
سهم من از تو چیست؟
فقط
“دل تنگى”

متن دلتنگی زنانه

همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمی‌توانیم آنها را
در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق
شاید همین باشد
⇔⇔⇔⇔

متن دلتنگی های زنانه

زن‌ها
گاهی
دلتنگی هایشان را
بی صدا
فریاد می زنند
⇔⇔⇔⇔

متن های دلتنگی دخترانه

این روزها
آب و هوای دلم آنقدر بارانی ست
که رخت های دلتنگیم را
فرصتی برای
خشک شدن نیست…

متن درباره دلتنگی زنانه

تو!
یعنی
همین دلتنگی نفس گیر
وقتی
این شعر را برایت می نویسم…
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دلتنگی های زنانه

دلتنگی ام
کم از غم تنهایی تو نیست
من هرچه بی قرارترم…
بی صدا ترم …
⇔⇔⇔⇔

متن دلتنگی زنانه

بامت بلند باد
که دلتنگی ات مرا
از هر چه هست
غیر تو بیزار کرده است….

متن دلتنگی های زنانه

سرما نیست……!!!
دلتنگیه توست
که به لرزه انداخته
چهار ستون دلم را ….
⇔⇔⇔⇔

متن های دلتنگی دخترانه

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،
نفس به نفس برایت تراژدی نیست …
قلب من مقتول فیلم نامه است ،
شخصیت اصلی که تویی !
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دلتنگی زنانه

حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر
نه با خواندن کم می شود
نه با نوشتن …
دلم تو را می خواهد !

متن درباره دلتنگی های زنانه

غروب… ساعت شش، انتظارِ دلتنگی
نشسته بود زنی از تبارِ دلتنگی
دلش دَوام نیاورد آسمان باشد
و رفت با غزلی از غُبارِ دلتنگی

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب جن و آیت الکرسی خواندن ، قرآن خواندن و سوره ناس در قبرستان

تعبیر خواب مار سیاه | 50 تعبیر دیدن مار سیاه در خواب

تعبیر خواب نذری گرفتن ماهی ؛ معنی نذری گرفتن ماهی در خواب ما چیست